• Wpisów:92
  • Średnio co: 25 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 19:56
  • Licznik odwiedzin:26 602 / 2365 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
długo niczego nie dodawała... za mało czasu na wszystko! oceny miałam dobre ,a teraz coraz częsciej dostaję te marniejsze oceny...trudno ,będę się więcej uczyła.xD

no ,dzisiaj z Mateuszem pojechałam odebrać stypendium ,jutro wybieram się z mamą na zakupy. pokażę wam te jutrzejsze i wczesniejsze zdobycze. znacie może jakis sprawdzony sposób na trądzik? mam pilling z garniera ,ale dzięki niemu mam jeszcze więcej tego wszystkiego ,toniku też używam! help me!!!xD pzdr *
 

 
hei. dawno mnie to nie było. no ,ale było pełno nauki i w piątek była klasowa wycieczka do :Kazimierskiego Parku Krajobrazowego ,przeszlismy tam około 20 km. pod górkę i z górki... cała jestem obolała... wstawię zdj. ,ale to już następnym razem.

Przeglądając komputer znalazłam zdj. sprzed 2 lat z Anglii... Och! ja chcę tam jeszcze raz.

pzdr ;* dodaję jedną swoją fotkę ,przy Angielskiej Czerwonej budce.


Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Ostatnio oglądałam staaare zdjęcia mojej mamy i aż ją zjebutałam ,że wyrzuciła niektóre rzeczy.
jak można było?!xD

moja mama z ciocią ostatnio zaczęły rozmowę:
'Och... Jak ta moda wraca'xD nawet one zaczęły jęczęć ,że powyrzucały fajne rzeczy... no cóż cóż...

ja jeszcze i tak pobuszuję mamie po szafie...

haha. trochę insp... ! w tym roku zapowiedziałam sb 'kololową' jesień... łuhuhu! ^^

Inspiracje:






















 

 
haaa! nie ogarniam. dzisiaj roboty ,że w huk!

projekt z chemii ,nasza grupa liczyła 5 osób:ja ,Harry ,Jędrek ,Kapi i Kuba tzw.Gabrycha.

siła robocza? ja i Harry.
pomysłodawca? Jędrek.
kto zapewnił opakowania po lekach? Kapi!

a sponsor? Gabrychaaa!!!

wiwatujemy. hura! projekt skończony ,nawet mama Harrego nas pochwaliła (mnie i swojego zdolnego synka xD) !oj wgl... odpały.

pisałam sb u niego na gg (w moim fonie xD) ,a on do mnie ,że mnie zgwałci jak nie przestanę. jak się pożaliłam koledze ,to powiedział że fajnie! ludzie! GWAŁT! hę? xD


wgl dzisiaj taki odpał ,że szok.

przypomniał sb (Harry) tekst naszego kolegi z kl. Cinka: [o Czizas ,kurwa ja pierdole]! ten tekst jest wyczynem...
albo: mój z 1-3 :uważaj mogłes mnie zabić! -taka była moja reakcja na wszystko.
Czasem fajnie powspominać xD ;*

pzdr was! ^^ jutro sql ,musimy jeszcze wytrwać. jak? nie wiem! jesli nasi starzy dali radę ,to my też damy. bajuuu! ^^ * miłego zakuwania! xD




+ jakies foto! miejcie koszmary ,a cooo !xD ^^
 

 



^^ kocham ją! kocham jej włosy ,jej głos. wszystko!
  • awatar Fashion ViD: Zapraszam do nas : ] Chociaż zajrzyj ; *
  • awatar Gość: http://www.zdradzila.za.pl/?id=our3xr
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 















Natalka leży (no dobra siedzi) chora ,samiuteńka w domu ;c wszyscy ode mnie pouciekali xD^^!

aAa! nienawidzę chorować ...!

zdj. ze stajni !haha... motyw: hipi! chodziłam cały dzień i byłam Hipiską. ale mieli pompę xD ;D
 

 
jestem w niezłym szoku! kiedy już to wszystko ogarnę ,napiszę o co kaman xD
 

 
wróciłam ze stadniny ,jestem zmordowana. fotki może dodam później. dziadek w szpitaluuu ;ccc


Zostałam nominowana przez http://serenade.pinger.pl/

Dziękuję Ci bardzooo .;*** <3 troszkę mnie to zdziwiło ,ale dobraaa... jestem happy! ^^ ;D

1.Napisz post na swoim blogu, w którym podziękujesz za wyróżnienie.
2.Zrób Top Listę 5 piosenek, które najbardziej lubisz.
3.Wyróżnij 10 osób.
4.Poinformuj wyróżnione osoby za pomocą komentarza lub wiadomości.
5.Skopiuj tę instrukcję, aby każdy wiedział jak to działa.


1.Adele - Hometown Glory

2.Ellie Goulding - The End

3.Florence + The Machine - Kiss With A Fist

4.Birdy - Shelter

5.Paramore - Decode


Nominuję:
1.http://mrrrrr.pinger.pl/
2.http://czarna-lukrecja.pinger.pl/
3.http://kwasnazelka.pinger.pl/
4.http://iguspiegus.pinger.pl/
5.http://moonriver.pinger.pl/
6.http://ilovejustinbieber.pinger.pl/
7.http://uzalezniasz.mnie.pinger.pl/
8.http://patryciaxo.pinger.pl/
9.http://whydontyouneedme.pinger.pl/
10.http://zelka3005.pinger.pl/


Jak dla mnie 5 ulub piosenek to za mało! mam ich sporo więcej ,ale no trudnooo ;DDD


Pzdr ;p;*!
 

 
ehmmm... strasznie nudam ,nadszedł długo wyczekiwany weekend. i zacieszam! mam dosyć tego wszystkiego co się dzieję w sql. mojej klasy i ludzi ze sql!;ccc no ale trudno jeszcze 3 lata w tej sql a do liceum jak najdalej. ;pp


dzisiaj może wyjdę gdzies z Domą o Olcikiem. Jutro na konie -powstawiam zdjęcia ,może jeszcze dzisiaj uda się dodać outfit (jak ja długo żadnego nie dodawałam) .
pzdr ;** <3 miłego weekenduuu ^!^
 

 
Zaangażowałam się w akcję The Jed Foundation i magazynu "Seventeen" - "Love is Louder than the Pressure to Be Perfect". W dzisiejszych czasach młodzi ludzie chcą być idealni we wszystkim, ciąży na nich presja, że muszą mieć dobre oceny, dobrze się ubierać, myśleć o przyszłości...Robić wszystko jak najlepiej. Kampania ma pokazać, że wcale nie trzeba być perfekcyjnym, aby być szczęśliwym i dojść do czegoś w życiu. To nie udział w wyścigu szczurów jest najważniejszy...



Wczoraj pierwszy dzień w sql. no hmm... wychowawca fajny ,nauczyciele też ,klasa troszkę gorsza ale dobra... !^^


szczerze? odliczam dni do weekendu ,sobotę spędzam w stadninie z Olką i Domą ,porobię zdj. i wrzucę. Już nie mogę się doczekać aż zobaczę Domę sprzątającą bloki! o huhuhu!^^ ;***


pzdr <3<3<3

 

 
no taaa... Siedzę sb a właściwie leżę włóżku w hotelu w Zakopanem. I korzystam z wi-fi Pan Asi xD opuściłam rozpoczęcie roku szkolnego a do domu wracam w niedzielę. Czeka mnie jeszcze jutro góralskie wesele ,jak wrócę do domu i naprawią mi Pc to dodam fotki.pzdr;*<333
 

 
kom popsuty. siedzę u Domy i ogarniam face.

na razie zawieszam aż do odzyskania komputera ;cc




pzdr;***
 

 
ok już jestem ;*

nie mam tu dla kogo pisać ,ale i tak napiszę. nocowanie u Dominiki ,takie troszkę nagłe .odprowadzałam ją do domu a ona wpada na pomysł nocujmy u mnie! ja bez pidżamy ,jej mama się zgodziła i tp. no to dzwonimy do mojej to mi kazała przyjść po pidżamę. i jestem u Dominiki.
zdjęć brak! bo Doma nie miała baterii do aparatu.xD


ale i tak dodam zdjęcia ,ale z wczorajszego odwalania na kocykuuu z kartami xD na razie lecę bo mama Domi dała nam śniadanie z obiadem xD paaaa;***
 

 
Czarny horoskop, czyli zapominalski Wodnik

Wodniki żyją w swoim własnym świecie, a trafić do niego jest niezwykle trudno. Ich myśli wzlatują wysoko ponad przeciętny pułap, a zwyczajne sprawy po prostu ich nie dotyczą. Z tego powodu nie słuchają się rodziców, ignorują nauczycieli i mają w nosie rady przyjaciół.
Przez większą część dnia rozmyślają o nowoczesnych technologiach, dziwnych zjawiskach, ufoludkach i fantastycznych teoriach, których nie potrafią wytłumaczyć najlepsi naukowcy. Czytają gazety z drugiego końca świata lub godzinami grają w brydża, a skargi bliskich nie wywierają na nich żadnego wrażenia. Życie rodzinne traktują instrumentalnie, jako źródło śniadania i czystej bielizny. Udają, że nie potrafią sprzątać, gotować i prać. Bezradne i zagubione czekają, aż ktoś nakarmi je i zadba o ich wygodę. Kto raz poprosił je o pomoc, ten nie zrobi tego już nigdy. Wysłane na zakupy przynoszą nie to, co trzeba i awanturują się, że to wcale nie ich wina. Wydają pieniądze na prawo i lewo, a ich cała pensja nagle znika w okolicach 15-tego.
Choć na co dzień są przyjacielskie i wyrozumiałe, to raz na jakiś czas niespodziewanie pokazują pazurki. Nigdy nie wiadomo, co je rozbawi albo rozzłości. Bywają marudne, zmienne i niespokojne. Pamiętają o wszystkim, co ktoś im obiecał lub darował i odważnie dopominają się o swoje należności. Jeśli jednak chodzi o ich własne zobowiązania, to mają zadziwiająco krótką pamięć. Zapominają też o terminach, opłatach, urodzinach i innych rocznicach, a potem dziwią się, że ktoś się do nich nie odzywa. Do pracy wychodzą w kapciach lub piżamie, a z ich marynarek zwisają metki lub nalepki z pralni. Gubią portfele, telefony, torebki, a czasem nawet własne dzieci w tłumie lub w podróży.
Są zmorą porządnych sąsiadów, bo rano słuchają dziwnej i hałaśliwej muzyki lub śpiewają na całe gardło w wannie. Dla przyjaciół także bywają źródłem kłopotów, bo zawsze chcą czegoś innego niż wszyscy. Umawiają się, że wyjadą w góry, a godzinę przed odjazdem namawiają wszystkich do odpoczynku nad morzem. Przypadkowo wygadują największe sekrety, a potem pośredniczą w sporach i robią wokół każdego drobiazgu jeszcze większe zamieszanie. Otoczenie darowuje im błędy, bo to przecież nie wina Wodnika, że jest roztargniony i zapominalski.



muszę powiedzieć ,że ja jestem inna xd

u mnie się nie sprawdziło ,a u was?

wpiszcie sb w google:

czarny horoskop [znak zodiaku] ;d
 

 
no to dzisiaj (2 sierpnia) mija rok od kiedy :ja .Doma .Monika przysięgłysm sb wieczną przyjaźń.
a dzisiaj? ja i Doma na maksa pokłócone z Moniką ,troszkę za nią tęsknie ,ale to ja zawsze przepraszam pierwsza.

A Monika nawet nie raczy z nami pogadać ,nie napiszę co się stało bo to za wczesnie na to...

ale na razie nie będę pisała nic na blogu.;c

pozdrawiam Natalia ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
1. Imię: Natalka
2. Ksywka: dużo ich!
3. Drugie imię: -
4. Włosy: blondynka
5. Oczy: niebiesko-zielono (zmieniają się)
6. Wzrost: 172 cm.
7. Pochodzenie: Polska
8. Data urodzenia: 24.01.1998
9. Znak zodiaku: Wodnik
10. Stan cywilny : panna

Twoje ulubione:
11. Zwierzątko: pies
12. Sport: siatka ,bieganie ,pływani
13.Kolor:Brązowy
14. Piosenka: dużo x;
15. Zespół/piosenkarz: Paramore.
16. Cytat: -
17. Kwiat: Słonecznik
18. Perfumy: marzenie żeby było perfumy o zapachach jak w piekarni xD ^^
19. Film:Saga:Zmierzch
20. Święto:Boże Narodzenie
21. Pora roku: lato !
22. Książka: -nie ma.
23. Malujesz sie?: rzadko.
24. Wyrywasz brwi?: nie.
25. Patrzysz na osobowość czy wygląd? wygląd nie jest ważny.
26. Idealny facet/kobitka: nikt nie jest idealny!
Bezsensowne:

27. Ile razy musi zadzwonić telefon, zanim podniesiesz słuchawkę?:1
28. Przyszła kariera (plany): medycyna.
29. Śpisz z maskotkami? nie!
30. Chcesz mieć dzieci? kiedys tam ,tak...
31. Jesteś popularny/a? nie wiem
32. Jesteś śliczny/a? nie
33. Masz swoją własną linię telefoniczną? -nie
34. Dogadujesz się z rodzinką.? czasami.
35. Masz jakieś piercingi lub tatuaże? tak!

Czy lubisz:

36. Przytulać innych: tak !
37. Spacerowac podczas deszczu: Tak!
38. Wielkie centra handlowe: tak!
39. Wystepowac na scenie: nie!

Czy...

40 Pijesz: nie
41 Palisz: NIE ..
42 Bierzesz narkotyki: NIE .
43 Jesz mięcho: tak
44 Chodzisz z kimś: nie
45 Uprawiasz sport: tak
46 Jesz sushi: tak
47 Kucharzysz: tak

Preferencje:

48 Gorąco czy zimno: zimno.
49 Koronka czy satyna: koronka
50 Niebieski czy czerwony: czerwony
51 Nowy czy stary: stary
52 Deszcz czy śnieg: śnieg
53 Dawać czy brać: dawać
54 Wełna czy bawełna: bawełna
55 Róża czy stokrotka: róża
56 Szkoła prywatna czy państwowa:. państwowa
57 Mleko zwykłe czy czekoladowe: Czekoladowe.
58 Na górze czy na dole: na dole
59 Wiosna czy jesień: wiosna
60 Matma czy sztuka: sztuka
61 Jedna poduszka czy dwie: dwie
62 Psy czy koty: psy
63 Adidas czy Nike: nike
64 Cole czy Pepsi: pepsi
65 Pomarańcze czy jabłka: jabłka
66 Głuchy czy ślepy:ślepy.
67 miłość czy przyjaźń: przyjaźń
68 Blondyn/ka czy brunet/ka: brunet
69 Facet czy dziewczyna: chłopak
70 Wysoki czy niski: Wysoki.
71 TV czy Radio: tv

Osobiste zdanie na temat...

73 Homoseksualizm: -ok
74 Marki (markowe ciuchy, sprzęt): -ok
75 Aborcja: nie!
76 Religia: chrześcijaństwo
77 Prawa zwierząt: takie same jak ludzkie
78 Miłość od pierwszego wejrzenia: -
79 Bóg: wierze
80 Kosmici: -
81 Horoskopy: czytam
82 Niebo: wierze
83 Piekło: wierze
84 Reinkarnacja: -
85 Transwestyci: -
86 Pop music: -nie
87 Rap: -ok
88 80's music: -nie
89 Punk: -nie
No a na dodatek...

90 najpiekniejszy instrument (muzyczny)?: gitara
91 najpiekniejsza część ciała?: oczy <3
92 największa wada: -
93 największy strach: śmierć.
94 czy żyjesz w tej chwili?:tsaa!
95 Obchodzi cię Twój wygląd?: tak
96 Lubisz swoje pismo?: tak
97 obsesja: dobra ksiązka
98 czekasz na:
99 ulubiona pogoda: gorąco
100 Czy kiedykolwiek chciałaś być kimś innym? nie!
 

 


Jeżeli ktoś mi powie, że wie co czuję , to chyba spadnę z krzesła i zacznę płakać ze śmiechu.



Wiesz, że jeżeli ktoś pojawia się w twoich snach znaczy, że za tobą tęskni.?



Rozmowa syna z ojcem: - A ty znowu przed komputerem... Ja w twoim wieku... - Tak, wiem ganiałeś za dinozaurami. ;p



skoro ty zaraziłeś mnie swoim egoizmem to może teraz ja zarażę cię moją miłością , tak w rewanżu ?



w jego oczach magiaa, < 33
 

 
Zostałam nominowana do : ONE LOVELY BLOG AWARD <3

Przez: http://misyogi.pinger.pl/

1.Kocham ciastka -wszystkie :czekoladowe ,z polewą i bez!



2.Ciastka to nic ,moja miłosć do MARSÓW jest jeszcze większa. Są takie pyszne i takie słodkie xD ;**



3.Lubię mieć rację ,nie znoszę porażek. O nie! jak nie mam racji to strzelam 'focha' i potem jest mi głupio xD



4.Boję się pająków ,szczurów ,myszy i tym podobnych. Mam arachnofobię i wszystkie te choróbki xD Choroba morska ,lokomocyjna i lęk wysokosci. Dziecko z problemami xP

nawet nie dodam żadnych zdjęć -grrr...

5.Tak jestem blondynką ,ale inteligentną.
Co roku mam czerwony pasek i b.dobre wyniki ,więc odbiegam od reguły 'tępego' 'plastiku' ; D



6.Lubię wodę ,nie lubię innych napoi tzn lubię ,ale ulubionym jest woda mineralna nie gazowana!
VERONI!!!



7.Uwielbiam Zmierzch ,Pamiętniki Wampirów ,Harrego Pottera i wszystko co im podobne! ; )






Do zabawy zapraszam:
1.http://ciemna.pinger.pl/
2.http://bbless.pinger.pl/
3.http://megaaoptymistycznie.pinger.pl/
4.http://ilovejustinbieber.pinger.pl/
5.http://chocolatemixx3.pinger.pl/
6.http://patryciaxo.pinger.pl/
7.http://loveely.pinger.pl/
8.http://katuska30.pinger.pl/
9.http://latox33.pinger.pl/
10.http://beenalone.pinger.pl/
11.http://ladyinorange.pinger.pl/
12.http://iguspiegus.pinger.pl/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
ehmmm... odpał. poznałam na odpowie.pl chłopaka ,fajny i nawet nie brzydki. jezu...

później opowiem więcej bo nie mogę z tego xD ;p
 

 
wypróbowałam sposób robienia zdjęć (przerabiania) z galaktyką ,zdjęcie było kiepskie więc efekt jest nie za dobry^^ ;c

podoba wam się ten sposób przerabiania?